torsdag 30. november 2017

De to ukene etter høstferien på IElektro

Dag 5: Jeg var på averøyen igen med polaken og lag rør inne i garasjen.

Dag 6: var jeg ute i regnet og la varmekabel oppe i haugelia meg noen nye bolighus.

Dag 7: jeg var i bud ved et nyt hus som var byggd og hengte opp lys og sjeka alle stikkontakter om de fungerte.

Dag 8-10: var jeg i et nyt bolighus i bud å satt opp mye pungt og borra mye hul og drog rør.

Dag 11: jeg var i bud på bunnprisen og kobbla opp sopter ute på parkeringsplassen.

Dag 12: jeg var på eide der huset var klart til å koble alle lys, brytere og stikkontaketer og sluttet tilig.

1 kommentar:

  1. Det ser ut som at du har hatt en variert og god praksis i arbeidsperioden din. Du har blitt godt kjent med elektrikeryrket og har fått et godt grunnlag for å eventuelt kunne søke læreplass som elektriker. Savner bilder fra arbeidsoppgavene du har vært med på.
    Husk også på at du skal skrive litt om bedriften og en refleksjon om hva nytt du har lært i praksisperioden.

    SvarSlett